Η Landini αποκτά το «Active» με νέα τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα τρακτέρ από 143 ίππους έως 175 ίππους. Μια νέα σειρά τρακτέρ που συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά «μηχανικών» και «ηλεκτρονικών» μοντέλων θα εμφανιστεί στο περίπτερο της Landini στο LAMMA 2017, η έκθεση αγροτικών μηχανημάτων και υπηρεσιών στο Peterborough στις 18/19 Ιανουαρίου. Τα νέα μοντέλα «Active» ενώνουν τη σειρά Landini μεταξύ των τετρακύλινδρων τρακτέρ της Σειρά 6L και των πλήρους προδιαγραφών Dynamic εκδόσεων των τετρακύλινδρων Σειρά 6 Landini και εξακύλινδρων Σειρά 7. Τα προηγμένα μοντέλα Dynamic διαθέτουν κονσόλα ελέγχου τοποθετημένη στο κάθισμα, ηλεκτρικές βαλβίδες μπομπίνας και πίσω σύνδεσμο τριών σημείων βάρους 9300 κιλών. Μπορούν επίσης να εξοπλιστούν με ανεξάρτητη ανάρτηση τροχού μπροστινού άξονα για ανώτερη οδηγική άνεση και πρόσφυση, κιβώτιο ταχυτήτων 50 χλμ./ώρα και ηλεκτρονικά συστήματα γεωργίας ακριβείας. Τα δύο μοντέλα «Active» της Σειρά 7 Landini περιλαμβάνουν το Roboshift 7-175 165 ίππων με ενίσχυση +10 ίππων για εφαρμογές pto και μεταφοράς, και μια νέα προσθήκη στη σειρά – το 7-160 Roboshift. Με 152 ίππους σε ονομαστική ταχύτητα και μέγιστη απόδοση 160 ίππους, αυτό το νέο μοντέλο εξυπηρετεί τους χειριστές που θέλουν ένα τρακτέρ σε αυτό το επίπεδο ισχύος με έναν εξακύλινδρο κινητήρα εγκατεστημένο σε χυτό πλαίσιο για επιπλέον σταθερότητα με βαριά εργαλεία. «Με τις σειρές 6L, 6 και 7 Series που καλύπτουν όλες τις αποδόσεις ισχύος από 143-175 ίππους, η σειρά Landini παρέχει μια μεγάλη επιλογή προδιαγραφών για να καλύψει διαφορετικές ανάγκες, προτιμήσεις και προϋπολογισμούς», λέει ο Ray Spinks, γενικός διευθυντής και διευθυντής πωλήσεων στο διανομέα GB. AgriAgro UK. «Πηγαίνετε για τα 6L εάν κάτι ικανό αλλά βασικό ταιριάζει στις ανάγκες σας. επιλέξτε το 6/7 Series Dynamic για κορυφαίες προδιαγραφές. ή επιλέξτε τη νέα σειρά 6/7 Active για κάτι στο ενδιάμεσο”. Τα τρακτέρ Landini 6L των 143 ίππων, 163 ίππων και 176 ίππων έχουν «μηχανικές» προδιαγραφές με, ως βασικό εξοπλισμό, ένα κιβώτιο ταχυτήτων Synchro Shuttle 18×18 που λειτουργεί με μοχλό, το οποίο μπορεί να αναβαθμιστεί με ηλεκτρικό Power Shuttle και πρόσθετες ταχύτητες, συμπεριλαμβανομένου ενός βήμα μετατόπισης ισχύος. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει pto δύο ταχυτήτων, χειροκίνητες βαλβίδες πηνίου συνδεδεμένες με γραναζωτή αντλία 87 λίτρων/λεπτό και άνετη καμπίνα εγκατεστημένη σε βάσεις ISO. Επιλέξτε τις νέες εκδόσεις «Active» των τρακτέρ της Σειράς 6/7 και οι οδηγοί ξεκινούν τη δουλειά τους στην ευρύχωρη καμπίνα τεσσάρων κολώνων Lounge του Landini με την προαιρετική υδραυλική ανάρτηση που συμπληρώνει την ανάρτηση του άξονα δοκού που μπορεί επίσης να προστεθεί στις προδιαγραφές. Οι χειροκίνητες βαλβίδες μπομπίνας διαθέτουν ξανά, ρυθμισμένες σε μια βολική γωνία στην πλαϊνή κονσόλα, και ενώ οι τετρακύλινδροι τρακτέρ της Σειρά 6 διαθέτουν επίσης γραναζωτή αντλία με ροή 88 λίτρων/λεπτό, αυτή μπορεί να αλλάξει για παροχή μεγαλύτερης χωρητικότητας. αντλία ζήτησης που αποδίδει έως και 123 λίτρα/λεπτό, που είναι ο βασικός ναύλος για τα εξακύλινδρα μοντέλα της Σειρά 7 Active. Και στις δύο περιπτώσεις, η κύρια αντλία συμπληρώνεται από ένα στοιχείο 44 λίτρων/λεπτό αφιερωμένο στο σύστημα διεύθυνσης και τα βοηθητικά χειριστήρια. Επίσης στάνταρ είναι το κομψό κιβώτιο ταχυτήτων Roboshift, με έξι σειρές και τέσσερα βήματα μετατόπισης ισχύος που δίνουν διαμόρφωση 24×24 (40×40 με επιλογή ερπυσμού) που λειτουργεί με κουμπιά σε ένα joystick πολλαπλών λειτουργιών που βρίσκεται σε μια νέα πλαϊνή κονσόλα. Οι αυτόματες λειτουργίες για το κιβώτιο ταχυτήτων Roboshift μπορούν να επιλεγούν για βέλτιστο έλεγχο ταχύτητας hands-free σε εφαρμογές πεδίου και δρόμου, και το τετρατάχυτο pto παρέχει «ισχύ» και «οικονομία» μετάδοσης για ταχύτητες άξονα 540 και 1000 rpm. Τα νέα μοντέλα διατίθενται από το πανελλαδικό δίκτυο πωλήσεων, ανταλλακτικών και αντιπροσώπων Landini της AgriArgo. Η εργασία στα χωράφια μπορεί να είναι μια απαιτητική εργασία: τα εξειδικευμένα τρακτέρ απαιτούν μεγάλη προσοχή για να οδηγήσουν το τρακτέρ ενώ ελέγχονται τα ρυμουλκούμενα εξαρτήματα για εργασίες σειρών και τον πολύ σημαντικό χρόνο συγκομιδής. Φροντίζοντας τους χειριστές παρέχοντάς τους ένα άνετο και βολικό μέρος για εργασία και εργαλεία που κάνουν τη ζωή τους ευκολότερη, πιο παραγωγική και πιο ικανοποιητική, είναι πράγματι κάτι που πρέπει να λάβουν υπόψη όλες οι εργασίες αμπελώνα στην τρέχουσα εποχή. Αυτός είναι ο λόγος που η Argo Tractors ανέπτυξε το Advanced Driving System (ADS), το καινοτόμο υβριδικό σύστημα υποβοηθούμενης οδήγησης που διατίθεται στη σειρά Landini REX4 που σας βοηθά με όλες τις λειτουργίες σας. Χάρη στα υπερσύγχρονα μηχατρονικά συστήματα, ο χειριστής μπορεί να αφήσει το μηχάνημα να φροντίζει την οδήγηση στις πιο σημαντικές στιγμές και να επικεντρωθεί στη λειτουργία των προσαρτημάτων. Το Advanced Driving System ενσωματώνει ένα σύνολο εργαλείων για το τρακτέρ σας που σας επιτρέπουν να βελτιστοποιήσετε την εργασία σας. Το καινοτόμο Advanced Driving System που εισήχθη στη σειρά Landini REX4 κέρδισε σημαντικά βραβεία σε μεγάλες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις που ανταμείβουν τη γεωργική μηχανοποίηση. «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι», σχολίασε ο Andres Moradas, Διευθυντής του Agri Argo Iberica, του ισπανικού υποκαταστήματος της Argo Tractors, «γιατί αυτά τα βραβεία επιβεβαιώνουν τη μεγάλη δέσμευση του ομίλου μας στην έρευνα και ανάπτυξη καθώς επιδιώκει να βελτιώσει την απόδοση, την άνεση και την ασφάλεια των τρακτέρ μας. Είναι το θεμέλιο της εταιρικής μας αποστολής και το Advanced Driving System είναι ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα αυτών των προσπαθειών».
Η τελευταία επιτυχία
Η τελευταία προσθήκη τρακτέρ Landini είναι η σειρά Mistral2, οικογένεια τρακτέρ μικρού μεγέθους που διαθέτει μια εκτεταμένη βελτίωση του κινητήρα, η οποία περνά από τον κινητήρα Yanmar Tier 3 στον κινητήρα Kohler Stage V. Η μετάβαση στον κινητήρα εκπομπών Stage V, όπως θα υπέθετε κανείς, θα απαιτούσε αύξηση του ύψους του καπό.
Παράδοση και… επανάσταση
Μερικές φορές η μια μακροχρόνια παράδοση μπορεί να γίνει η κινητήρια δύναμη για μια επανάσταση. Η ιστορία των ειδικών τρακτέρ, την οποία ξεκίνησε η Landini, συνεχίζεται τώρα με μία νέα προσθήκη, την σειρά των τρακτέρ v, που έχει σχεδιαστεί για να τονίσει περαιτέρω τον συμπαγές σχεδιασμό και την ευελιξία της δημοφιλούς οικογένειας τρακτέρ REX.
Αναγνωρισμένο το σήμα της παγκοσμίως
Η Landini είναι αναγνωρισμένη εταιρεία ανά τον κόσμο, με κυρίαρχη παρουσία στην Μεσόγειο και στην κεντρική Ευρώπη. Πρωτοεμφανιζόμενα το 1884, τα τρακτέρ της LANDINI είναι γνωστά για την αξιοπιστία τους, την στιβαρή κατασκευή τους, σαν αποτέλεσμα της εμπειρίας προερχόμενης από την μακρά παράδοση, η οποία αντικατοπτρίζει τα θεμέλια στα οποία βασίζονται οι καινοτόμες διαδικασίες παραγωγής. Η μάρκα LANDINI δραστηριοποιείται, τα προηγούμενα χρόνια και συνεχίζει προς το μέλλον με εξαιρετική δυναμική και μακροπρόθεσμες βλέψεις, έτσι ώστε να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις στον αγροτικό τομέα. Με την ιδιαίτερη αισθητική τους, το μοντέρνο στιλ και τις καινοτόμες τεχνολογίες, τα τρακτέρ της LANDINI ικανοποιούν τις απαιτήσεις όλων των κατηγοριών τρακτέρ, είτε για ειδική χρήση σε οπωρώνες η αμπελώνες, ερπυστριοφορα η σχεδιασμένα για αροτριαίες εργασίες με ισχύς 230hp. Η εταιρεία LANDINI SpA, με εγκαταστάσεις στο Fabbrico της Ιταλίας, ιδρύθηκε από τον Giovanni Landini το 1884 με σκοπό την κατασκευή γεωργικών μηχανημάτων, η οποία ξεκίνησε το 1925, παρόλα αυτά ο θάνατος του Giovanni απέτρεψε την ολοκλήρωση της κατασκευής του πρωτότυπου τρακτέρ. Ο γιος του Giovanni ανέλαβε την επιχείρηση και ολοκλήρωσε την κατασκευή. Το 1952 κατασκεύασαν το πρώτο ιταλικό τρακτέρ, ένα τρακτέρ με ισχύ 30 hp, το οποίο λόγω της επιτυχίας του ήταν το μικρότερο της σειράς LANDINI 40 και 50 hp, μοντέλα που παρουσιάστηκαν στα μέσα της δεκαετίας 1930 και έγινα γνωστά με τα ονόματα Velite, Bufalo και Super. Τα πρώτα τρακτέρ σε γραμμή παραγωγής ήταν εφοδιασμένα με έναν κινητήρα semi-diesel, δίχρονο. Η εταιρεία συνέχισε την παραγωγή των τρακτέρ semi-diesel έως το 1957 όπου λόγο του παγκόσμιου πολέμου η παραγωγή σταμάτησε. Το 1959, το πρώτο ερπυστριοφορο τρακτέρ, το C35, κατασκευάστηκε από την LANDINI. Το 1973 η LANDINI κυκλοφόρησε την σειρά 500, δίτροχων και τετράτροχων τρακτέρ. Το 1980 η εταιρεία ξεκινά να διαφοροποιεί και να εξειδικεύει τα προϊόντα της. Επίσης το 1980 η LANDINI ξεκίνησε την ερεύνα και τον σχεδιασμό αμπελουργικών τρακτέρ. Το 1986 κυκλοφορεί το πρώτο αμπελουργικό τρακτέρ. Το 1988, η εταιρεία κυκλοφορεί τις ανανεωμένες σειρές τρακτέρ 60,70,80.
Καμπίνα Total View Slim: Διευκολύνει την εργασία
Σχεδιασμένη για να προσφέρει την μέγιστη άνεση στον χειριστή και την ευκολία χρήσης, η καμπίνα Total View Slim, διαθέτει ένα ευρύχωρο περιβάλλον με επίπεδο πάτωμα και αποδοτική ηχομόνωση η οποία μειώνει την κούραση του χειριστή κατά την διάρκεια τις πολύωρης εργασίας στο χωράφι. Το υψηλής ποιότητας φινίρισμα και η συναρμογή, τα εργονομικά κατανεμημένα χειριστήρια και το τιμόνι το οποίο ανακλείνεται με το ταμπλό οργάνων, αυξάνουν επιπρόσθετα την άνεση του χειριστή. Ο έλεγχος του aircondition, το οποίο είναι εγκατεστημένο στην οροφή, εξασφαλίζει το άνετο περιβάλλον εργασίας σε όλες τις εξωτερικές συνθήκες. Τα φίλτρα της καμπίνας είναι εγκατεστημένα πλευρικά στις κολώνες για εύκολο και γρήγορο καθαρισμό. Η καμπίνα διαθέτει μεγάλα τζάμια προσφέροντας ανεμπόδιστη ορατότητα για εύκολους ελιγμούς σε στενά σημεία, ενώ η διάφανη ηλιοροφή προσφέρει επιπρόσθετη ορατότητα για τις εργασίες με φορτωτή. Η καμπίνα Total View Slim ικανοποιεί τις προδιαγραφές ασφαλείας. Με ελάχιστο πλάτος μόλις 1820mm, καθιστά το τρακτέρ ιδανικό για εργασία μεταξύ ευρέων σειρών αμπελώνων και οπωρώνων.
Κινητήρας… άλλης εποχής
Η σειρά 4 διαθέτει μιας καινούργιας γενιάς κινητήρες Kohler 4 κυλίνδρων και 16 βαλβίδων, Turbo Intercooler και με ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού Common Rail με αυξημένο απόθεμα ροπής, αυξημένη ισχύ και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Η δεξαμενή καυσίμου χωρητικότητας 85 λίτρων επιτρέπει την εργασία όλης μέρας.
Ευέλικτο υδραυλικό κύκλωμα
Η σειρά τρακτέρ 4 διαθέτει υδραυλικό σύστημα με διπλή αντλία. Η μία αντλία με παροχή 30 l/min στο τιμόνι εξασφαλίζει το ομαλό και το ακριβές στρίψιμο για αυξημένη άνεση του χειριστή και απόδοση. Η δεύτερη αντλία με παροχή 52 l/min είναι για την λειτουργία όλων των υδραυλικών.
Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Έλληνας Αγρότης
www.enoplois.gr