5

Με μέγιστη ισχύ κινητήρα 830 ίππων, το τρακτέρ τεσσάρων τροχιών John Deere 9RX Model Year 2025 είναι το πιο ισχυρό της εταιρείας μέχρι σήμερα. Το 2025 9RX είναι ένας πρωτοποριακός επανασχεδιασμός της σειράς 9RX της Deere για τις υψηλότερες ιπποδύναμης του για την επίτευξη χαμηλότερου λειτουργικού κόστους ανά στρέμμα, λέει ο Michael Porter, διευθυντής αγοράς μεγάλων τρακτέρ για την John Deere.  Με αυξημένη απόδοση, η σειρά 9RX επιτρέπει στους αγρότες να εξαλείψουν τα περάσματα, μειώνοντας τη συμπίεση του εδάφους και αυξάνοντας την παραγωγικότητα κατά 100 στρέμματα κάθε μέρα σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα, λέει ο Porter. Αυτό βασίζεται στις εσωτερικές δοκιμές του John Deere, συγκρίνοντας το τρακτέρ 2023 9RX 640 που τραβάει έναν δίσκο υψηλής απόδοσης 2680H στα 11,9 mph με το νέο τρακτέρ 9RX top-of-the-line 830 που τραβάει το ίδιο εργαλείο στα 13,4 mph, και τα δύο με μέγιστη ισχύ για οκτώ ώρες την ημέρα σε βάθος 4 ίντσες σε καλαμπόκι. Η Deere προσφέρει τη σειρά 9RX σε τρία μοντέλα: τα 710, 770 και 830. κάθε αριθμός συσχετίζεται με την ονομαστική ιπποδύναμη του τρακτέρ. Τα τρακτέρ είναι κατασκευασμένα με έξι σε σειρά, 6κύλινδρους κινητήρες JD18 και δεξαμενές καυσίμου 515 γαλονιών. Το JD18 είναι ένας κινητήρας μονού υγρού (αυστηρά καύσιμο ντίζελ) που δεν απαιτεί υγρό καυσαερίων ντίζελ (DEF). Η Deere εκτιμά ότι αυτό μπορεί να εξοικονομήσει έναν αγρότη έως και 800 γαλόνια DEF ετησίως. Η σειρά 9RX χρησιμοποιεί το κιβώτιο e21, 21 ταχυτήτων με το Efficiency Manager. Οι αγρότες επιλέγουν μια ταχύτητα ταξιδιού και το κιβώτιο ταχυτήτων αλλάζει και διαχειρίζεται τις στροφές ανά λεπτό για να διατηρήσει την ταχύτητα. Ο Porter λέει ότι το κιβώτιο ταχυτήτων επιταχύνεται γρήγορα, για ομαλή και γρήγορη οδήγηση. Μια προαιρετική τριπλή αντλία δίνει στη σειρά 9RX υδραυλική ροή έως και 168 γαλόνια ανά λεπτό. Για εργαλεία με υψηλές υδραυλικές ανάγκες, η Deere μπορεί να κατασκευάσει τον κινητήρα με την προαιρετική Έξυπνη Διαχείριση ισχύος, προσθέτοντας ένα χτύπημα 40 ίππων. Το 830 μπορεί να επιτύχει έως και 3.123 λίβρες-πόδια ροπής στις 1.400 σ.α.λ.  Η σειρά 9RX διαθέτει ράβδο έλξης κατηγορίας 5, με μέγιστο κατακόρυφο φορτίο 19.000 λίβρες. Η υψηλή ισχύς σημαίνει ότι τα τρακτέρ μπορούν να τραβούν το διπλάσιο φορτίο του καροτσιού των προηγούμενων μοντέλων, ενώ πηγαίνουν 1 mph γρηγορότερα κατά μέσο όρο, λέει ο Porter. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του χρόνου επαναπλήρωσης, μεταφράζοντας περισσότερο χρόνο στο χωράφι. Η νέα σειρά έχει βασικό βάρος 74.000 λίβρες, με μέγιστο έρμα 84.000 λίβρες. Ο John Deere έχει εγκαταλείψει τα παραδοσιακά βάρη τύπου βαλίτσας, τα ανταλλάσσει με μονοβάρη έτοιμα για περονοφόρα για να επιταχύνει την προσθήκη ή την αφαίρεση του έρματος. Αυτά τα νέα τρακτέρ 9RX τεσσάρων τροχιών έχουν μεταξόνιο 15,2 ποδιών και ακτίνα στροφής 22,3 ποδιών από την κεντρική γραμμή του πίσω άξονα. Η σειρά χρησιμοποιεί κομμάτια Camso Ag 3500 σε πλάτος 30 ίντσες, με απόσταση πέλματος 88 ίντσες. Οι προαιρετικές ράγες Camso Ag 6500 είναι διαθέσιμες σε πλάτος 36 ιντσών, με απόσταση πέλματος 120 ίντσες. Η σειρά 9RX είναι κατασκευασμένη με τη νέα καμπίνα CommandView IV Plus, με 15% μεγαλύτερη επιφάνεια δαπέδου σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα και 20% περισσότερη ορατότητα στη δεξιά πλευρά, χάρη στην αφαίρεση του φρεατίου του τροχού. Το νέο σύστημα ανάρτησης καμπίνας έχει τρεις βαθμούς ελευθερίας, επιτρέποντας στην καμπίνα να περιστρέφεται ανεξάρτητα από το υπόλοιπο τρακτέρ. το παθητικό κάθισμα αέρα παρέχει πιο ομαλή οδήγηση. Το κάθισμα στο πακέτο Select cab περιστρέφεται 8° προς τα αριστερά και 40° προς τα δεξιά, ενώ τα καθίσματα Premium και Ultimate περιστρέφονται 25° ​​προς τα αριστερά και 40° προς τα δεξιά. Άλλες ανέσεις περιλαμβάνουν ένα νέο μανταλάκι υποπόδιο, επιπλέον χώρο αποθήκευσης για εργαλεία και ένα κουτί ψύξης για φαγητό και ποτά.  Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν από τρία πακέτα ραδιοφώνου, με επιλογές όπως ραδιόφωνο AM/FM, υποδοχή βοηθητικής εισόδου, είσοδοι ήχου και βίντεο USB, δορυφορικό ραδιόφωνο SXM, συμβατότητα Apple Airplay και Android Auto, σύστημα ηχείων, μικρόφωνο Bluetooth και άλλα. Επιπλέον, οι αγρότες μπορούν να επιλέξουν από τρία πακέτα ορατότητας φωτισμού για να καλύψουν τις λειτουργικές τους ανάγκες. Η σειρά 9RX 2025 χρησιμοποιεί την ίδια ενσωματωμένη τεχνολογία με τα τρακτέρ της Deere για το μοντέλο 2024. Αυτό περιλαμβάνει μια οθόνη G5 Plus στην καμπίνα, ενσωματωμένο δέκτη StarFire 7500, συνδεσιμότητα μόντεμ JDLink και λειτουργίες ετοιμότητας για αυτονομία.  «Το αυτόνομο πακέτο προσφέρει όλα τα χαρακτηριστικά υλικού, λογισμικού και ασφάλειας που γνωρίζουμε ότι σήμερα θα απαιτούνται για την αυτόνομη λειτουργία στο μέλλον», λέει ο Porter. «Αυτό επιτρέπει στο μηχάνημα να μετατρέπεται εύκολα σε ένα πλήρως αυτόνομο τρακτέρ». Η Deere & Company ( www.JohnDeere.com ) είναι παγκόσμιος ηγέτης στην παράδοση γεωργικού, κατασκευαστικού και δασικού εξοπλισμού. Τα νέα μοντέλα MY25 9RX υψηλής ιπποδύναμης είναι διαθέσιμα για παραγγελία από τον περασμένο Μαρτίου. Διατίθενται πρόσθετες ενημερώσεις για το έτος μοντέλου για τρακτέρ της Σειράς 7 και 8. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το JohnDeere.com ή επισκεφτείτε τον τοπικό αντιπρόσωπο της John Deere.

Με αυτονομία

Το νέο αυτόνομο πακέτο θα περιλαμβάνει ethernet στο πίσω μέρος, νέα χαρακτηριστικά ορατότητας, εφεδρικό συναγερμό, ελεγκτή και βαλβίδα φρένων και όλους τους απαραίτητους συνδετήρες, ελεγκτές και ιμάντες. Το μόνο πρόσθετο στοιχείο που θα χρειαστεί να προσθέσει ένας αγρότης στο μέλλον για να ολοκληρώσει τις αυτόνομες λειτουργίες θα είναι το σύστημα αντίληψης.

Νέο υδραυλικό σύστημα

Σε συνδυασμό με τον νέο κινητήρα, ένα προαιρετικό, νέο υδραυλικό σύστημα τριπλής αντλίας 168 GPM δίνει στους αγρότες την αυτοπεποίθηση να τραβούν φαρδύτερα και βαρύτερα τρένα που εκπέμπουν αέρα πάνω από το έδαφος, διατηρώντας παράλληλα την ταχύτητα του τρακτέρ και του ανεμιστήρα.

Μεγαλύτερα τρακτέρ, νέες συνδυαστικές μηχανές

Έχουμε αυτό το προϊόν σε ανάπτυξη εδώ και αρκετό καιρό”, δήλωσε ο Wetzel. «Έχουμε αφιερώσει πολλές ώρες εργασίας με πελάτες σε όλο τον κόσμο σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Στη διαδικασία ανάπτυξης προσπαθούμε να θέσουμε τα μηχανήματά μας σε όσο το δυνατόν περισσότερες διαφορετικές συνθήκες για να διασφαλίσουμε ότι όταν αυτό το προϊόν εμφανιστεί στη φάρμα ενός από τους πελάτες μας είναι έτοιμο να λειτουργήσει και είναι έτοιμο για απόδοση. Έτσι, επενδύσαμε πολλά στο να κάνουμε τις δοκιμές για το τι πρέπει να επιτύχει σε πολλά τμήματα πελατών». Ενώ υπήρξαν πολλές «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τα μεγάλα τρακτέρ που βγήκαν σε δοκιμές πεδίου τα τελευταία δύο χρόνια, έκαναν το επίσημο δημόσιο ντεμπούτο τους στην έκθεση φάρμας Commodity Classic στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο. Και αποδεικνύεται ότι υπάρχουν πολλά περισσότερα για να μιλήσουμε σε αυτά τα τρακτέρ από την απλή μυϊκή ανάπτυξη. Αυτά τα τρακτέρ του μοντέλου 2025 προσφέρουν ένα πακέτο επιλογής έτοιμο για αυτονομία που θα τους επιτρέψει να λειτουργούν σε μια πλήρως αυτόνομη λειτουργία μόλις η Deere διαθέσει αυτήν την ψηφιακή λύση στο εμπόριο, κάτι που η μάρκα λέει ότι δεν θα είναι μακριά. Το πακέτο έτοιμο για αυτονομία μπορεί πλέον να παραγγελθεί σε όλα τα άλλα τρακτέρ 9 και 8 της σειράς 2025 ως εργοστασιακή επιλογή. «Θα έλεγα ότι το πιο συναρπαστικό πράγμα για αυτό το νεότερο τρακτέρ που φέρνουμε στην αγορά είναι η ενοποίηση της σουίτας τεχνολογίας μας», πρόσθεσε. «(Επιτρέπουν την απρόσκοπτη ροή δεδομένων από τη δουλειά που κάνει το τρακτέρ στο χωράφι στο Κέντρο Επιχειρήσεων John Deere σε πραγματικό χρόνο. “Το να μπορούν αυτά τα τρακτέρ να μπορούν εύκολα να αναβαθμιστούν σε πλήρη αυτονομία είναι ένας από αυτούς τους τομείς στους οποίους εστιάζουμε”. «Είναι ένας κινητήρας Deere, ο οποίος αναπτύχθηκε εσωτερικά τα τελευταία δύο χρόνια», δήλωσε ο Aaron Wetzel, αντιπρόεδρος συστημάτων παραγωγής για παραγωγή και ακρίβεια ag στο John Deere. «Και αυτή είναι η πρώτη μας εφαρμογή αυτού του κινητήρα στο χαρτοφυλάκιο τρακτέρ μας». Ξεπερνώντας τους 830 ίππους, τα νέα μοντέλα προσφέρουν επίσης υδραυλική χωρητικότητα 168 gpm (638 l/mn).

Νέες δυνατότητες για τους αγρότες

«Μας αρέσει να μιλάμε για αριθμούς και προδιαγραφές», είπε ο Porter, εκπρόσωπος της εταιρείας. “Αλλά τελικά, αυτά τα νέα μηχανήματα κατασκευάστηκαν για να βοηθήσουν τους αγρότες να ανταποκριθούν σε κρίσιμα παράθυρα σποράς, φύτευσης και προετοιμασίας αγρού. Για τους καλλιεργητές καλαμποκιού και σόγιας, τα μοντέλα 9RX τους επιτρέπουν να τραβούν φαρδύτερα εργαλεία και να μειώνουν τον αριθμό των περασμάτων άνοιξης και φθινοπώρου. Για μικρούς κόκκους οι αγρότες, η υψηλότερη μηχανή και η υδραυλική ισχύς σημαίνουν ότι μπορούν να τραβήξουν πλήρως φορτωμένους σπόρους αέρα σε σχεδόν οποιοδήποτε είδος εδάφους χωρίς επιβράδυνση και ανεξάρτητα από τις καλλιέργειες που θα φυτευτούν, το μηχάνημα θα είναι έτοιμο για αυτόνομες λειτουργίες όταν έρθει η ώρα να το εφαρμόσουν στο αγρόκτημα». Τα νέα μοντέλα MY25 9RX υψηλής ιπποδύναμης  είναι διαθέσιμα για παραγγελία από τον Μάρτιο του 2024. Διατίθενται πρόσθετες ενημερώσεις για το έτος μοντέλου για τρακτέρ της Σειράς 7 και 8. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το JohnDeere.com ή επισκεφτείτε τον τοπικό αντιπρόσωπο της John Deere.

Για μεγάλες δουλειές

Με ισχύ έως και 830 ίππους, 168 γαλόνια ανά λεπτό υδραυλικής χωρητικότητας και έως 84.000 λίβρες έρματος, τα νέα μοντέλα 9RX είναι ειδικά κατασκευασμένα για μεγάλες δουλειές και μεγάλες εκτάσεις και θα βοηθήσουν τους αγρότες να προετοιμάσουν το χωράφι και να φυτέψουν γρηγορότερα, ενώ παράλληλα μειώνουν συνολικό κόστος λειτουργίας.

Επανασχεδιασμός

Η John Deere ενημερώνει τη σειρά τρακτέρ τεσσάρων τροχιών 9RX για το 2025 με 3 νέα μοντέλα, το 9RX 710, το 9RX 770 και το 9RX 830. Σύμφωνα με τον John Deere, αυτά τα τρία νέα μοντέλα «…δεν είναι απλώς σταδιακές βελτιώσεις… πρόκειται για επανασχεδιασμούς από την αρχή».

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Έλληνας Αγρότης

www.enoplois.gr

About Author