8

Η Massey Ferguson, παγκόσμιο εμπορικό σήμα της AGCO (NYSE:AGCO), ανακοίνωσε με υπερηφάνεια ότι το MF 6S.180 Dyna-VT έλαβε σημαντική αναγνώριση σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στην Escuela Técnica Superior de Ingeniería Agronómica, Alimentaria y de Biosistemas (ETSIAAB) του Universidad Politécnica της Μαδρίτης, όπου στις 27 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκαν τα βραβεία Tractor of Spain 2024/25. Αυτή ήταν η πέμπτη φορά που πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση των βραβείων και η κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από ειδικούς στα γεωργικά μηχανήματα, μαζί με την ψηφοφορία του κοινού, ανέδειξε το MF 6S.180 Dyna-VT ως Tractor of Spain 2024/25 στην κατηγορία 101-200hp. «Όλοι στη Massey Ferguson είμαστε ενθουσιασμένοι που το MF 6S.180 Dyna-VT κέρδισε αυτό το σημαντικό βραβείο, το οποίο αναδεικνύει τις επιδόσεις και τις δυνατότητες που διαθέτει η σειρά MF 6S», λέει ο Jérôme Aubrion, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Massey Ferguson, Ευρώπη και Μέση Ανατολή. «Το MF 6S παρέχει ένα πλήρες πακέτο χαρακτηριστικών και επιλογών – που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στο βραβευμένο MF 8S – για να εξασφαλίσει την άνεση, τον έλεγχο και τη συνδεσιμότητα, που χρειάζονται οι σύγχρονοι αγρότες για να διαπρέψουν στις εργασίες στο χωράφι» προσθέτει. Η σειρά MF 6S, με τα πέντε τετρακύλινδρα τρακτέρ, προσφέρει τη δύναμη και τη ροπή ενός μεγαλύτερου εξακύλινδρου (έως 200hp με EPM), διατηρώντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα ενός ευέλικτου και συμπαγούς τρακτέρ. Η κορυφαία επιλογή κιβωτίου ταχυτήτων σε όλα τα μοντέλα περιλαμβάνει απρόσκοπτη εναλλαγή ταχυτήτων από το Dyna-VT Super Eco – που μειώνει την κατανάλωση καυσίμου επιτυγχάνοντας 40 χλμ/ώρα σε μόλις 1.450 στροφές ανά λεπτό – ή το φημισμένο Dyna-6 Super-Eco, ημι-αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με AutoDrive. Σχεδιασμένα και κατασκευασμένα στις εγκαταστάσεις μας, τα δοκιμασμένα κιβώτια ταχυτήτων συνεργάζονται άψογα με τους κινητήρες AGCO Power, προσφέροντας έναν εξαιρετικά αποδοτικό και αποτελεσματικό συνδυασμό. Κατασκευασμένα σε μεταξόνιο 2,67 μέτρων, οι συμπαγείς διαστάσεις της σειράς MF 6S καθιστούν τους γεωργικούς ελκυστήρες εξαιρετικά ευέλικτους, με ακτίνα στροφής μόλις 4,75 μέτρα – τη μικρότερη από κάθε άλλο ελκυστήρα 200 ίππων. Ζυγίζοντας 400 κιλά λιγότερο από τα αντίστοιχα εξακύλινδρα, σε συνδυασμό με τον ισχυρό κινητήρα, τα τρακτέρ προσφέρουν την καλύτερη στην κατηγορία τους αναλογία ισχύος/βάρους. Εκτός από τις υψηλές επιδόσεις με βέλτιστη οικονομία, τα τρακτέρ έχουν ελαφρύ πέλμα, συμβάλλοντας στην προστασία του εδάφους. Τα μοντέλα της σειράς MF 6S είναι επίσης εξαιρετικά ισχυρά για το μέγεθός τους, ικανά να χειρίζονται βαριά φορτία με μικτό βάρος οχήματος έως και 12.500 kg. Το σημαντικό Μικτό Βάρος Συνδυασμού των 44,5t σημαίνει ότι μπορούν επίσης να μεταφέρουν με ασφάλεια και νόμιμα* βαριά φορτωμένα ρυμουλκούμενα. (* ανάλογα με τους τοπικούς οδικούς νόμους). Με χωρητικότητα οπίσθιου συνδέσμου έως 9.600kg και ισχυρό υδραυλικό σύστημα έως 190 λίτρα/λεπτό στα μοντέλα Dyna-VT, οι ελκυστήρες θα χειριστούν με ευκολία ένα ευρύ φάσμα μεγάλων, σύγχρονων εργαλείων. Η σειρά MF 6S είναι εξοπλισμένη με νέα εργονομία, εμπνευσμένη από το MF 8S, όπου όλες οι κύριες λειτουργίες του τρακτέρ εκτελούνται από ένα ενιαίο νέο χειριστήριο Multipad, συμβατό με ISOBUS και μέσω της επιλογής του πολυλειτουργικού joystick, που προσφέρει απλό και βολικό έλεγχο του προαιρετικού φορτωτή ή του εμπρόσθιου συνδέσμου. Αυτοί οι ευέλικτοι και ευπροσάρμοστοι ελκυστήρες διατίθενται με μια επιλογή προδιαγραφών – Essential, Panoramic, Efficient και Exclusive. Μαζί με τη μεγάλη γκάμα διαθέσιμων επιλογών, το πλήρες πακέτο τεχνολογιών MF και οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες (συμπεριλαμβανομένου του κέντρου εξατομίκευσης MF By You που προσφέρει μια τεράστια επιλογή εργοστασιακού εξοπλισμού) επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες τρακτέρ να αυξήσουν την παραγωγικότητα και να προσαρμόσουν το τρακτέρ και το επίπεδο της επένδυσής τους στις ιδιαίτερες απαιτήσεις τους. Όλοι οι ελκυστήρες MF 6S τροφοδοτούνται από έναν νευρικό τετρακύλινδρο agco Power, κινητήρα Stage V 4,9 λίτρων, ο οποίος παρέχει μέγιστες επιδόσεις από 135hp έως 200hp (με διαχείριση ισχύος κινητήρα) και έως 840Nm ροπής στο μεγαλύτερο μοντέλο. Αυτοί οι κινητήρες χρησιμοποιούν την εξελιγμένη και εξαιρετικά αποδοτική τεχνολογία “όλα σε ένα” SCR. Περαιτέρω βελτίωση των επιδόσεων και του ελέγχου των εκπομπών είναι το ηλεκτρονικό κλαπέτο στον υπερσυμπιεστή, ενώ οι αυτόματες χαμηλές στροφές του κινητήρα μειώνουν επίσης την κατανάλωση καυσίμου. Το σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων βρίσκεται στη δεξιά πλευρά, κάτω από την καμπίνα, οπότε δεν υπάρχει καμία επίδραση στην ορατότητα ή την πρόσβαση στην καμπίνα. Αυτή η θέση διατηρεί την καλή απόσταση από το έδαφος και την πρόσβαση στην υπηρεσία. Το EPM δίνει έως και 20hp επιπλέον ιπποδύναμη, συν επιπλέον ροπή. Ενεργοποιείται αυτόματα σε εφαρμογές μεταφοράς ή στο χωράφι, σε συνδυασμό με τα υδραυλικά ή την λειτουργία του PTO. Οι ελκυστήρες MF 6S μπορούν να διαμορφωθούν σύμφωνα με τις ανάγκες της φάρμα σας. Το Dyna-6 προσφέρει έξι ταχύτητες και τέσσερα γκρούπ. Το Dyna-VT προσφέρει συνεχώς μεταβαλλόμενη κίνηση για την απόλυτη ευκολία και έλεγχο σε όλες τις συνθήκες. Παρέχοντας κορυφαία δυναμική απόδοση και αξιοπιστία, το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων αποτελείται από έξι σχέσεις Dynashift, με τέλεια προσαρμογή σε τέσσερις ομάδες και αλλαγή χωρίς χρήση του συμπλέκτη. Στην Αυτόματη λειτουργία του φροντίζει αυτόματα την εναλλαγή των ταχυτήτων για να μεγιστοποιήσει την ευελιξία. Το σημείο απόκρισης είναι ρυθμιζόμενο σύμφωνα με τις επιθυμητές στροφές του κινητήρα που θέλετε. ‘Με τον διακόπτη ”Πέδηση στο ουδέτερο” λειτουργεί ταυτόχρονα ο συμπλέκτης μόλις πατηθεί το πεντάλ του φρένου.

Σχετικά με την AGCO

Η AGCO (NYSE: AGCO) είναι παγκόσμιος ηγέτης στον σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διανομή γεωργικών μηχανημάτων και τεχνολογίας ακριβείας. Η AGCO προσφέρει αξία στους αγρότες και τους πελάτες της μέσω του διαφοροποιημένου χαρτοφυλακίου εμπορικών σημάτων της, συμπεριλαμβανομένων βασικών εμπορικών σημάτων όπως τα Fendt®, GSI®, Massey Ferguson®, PTx και Valtra®.

Έξυπνες λύσεις

Η πλήρης σειρά εξοπλισμού, οι έξυπνες λύσεις και οι υπηρεσίες της AGCO βοηθούν τους αγρότες να προσφέρουν βιώσιμα αγροτικά προϊόντα στον κόσμο μας. Η AGCO ιδρύθηκε το 1990 και έχει έδρα το Duluth της Georgia, ΗΠΑ, με καθαρές πωλήσεις περίπου 14,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023.

Καταλύτης για την εταιρεία ο Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος

Η Massey Ferguson είναι γνωστό όνομα στους κύκλους των αγροτών, είναι ηγέτης της αγοράς εδώ και πολλά χρόνια. Η εταιρεία χρονολογείται πριν από 177 χρόνια στο 1847 όταν ένας Καναδός, ο Daniel Massey, που ξεκίνησε για πρώτη φορά κατασκευαστική φάρμα, η εταιρεία αναπτύχθηκε γρήγορα και συγχωνεύθηκε με μια άλλη καναδική εταιρεία αγροτικού εξοπλισμού το 1891 για να σχηματίσει τη Massey-Harris. Αν και το όνομα «Massey Ferguson» είναι συνώνυμο με τα τρακτέρ σήμερα, η εταιρεία Massey-Harris δεν ήταν πρώιμος κατασκευαστής μηχανοκίνητου αγροτικού εξοπλισμού. Αντίθετα, παρήγαγαν και εξήγαγαν μια σειρά αγροτικού εξοπλισμού, όπως θεριστικές μηχανές και χλοοκοπτικές μηχανές στις αρχές του 1900. Ο Πρώτος Παγκόσμιος Πόλεμος ήταν ο καταλύτης για να ξεκινήσει η Massey-Harris να εξερευνά την πώληση τρακτέρ. Με την τεράστια ζήτηση για τρόφιμα για τα στρατεύματα, ο Massey-Harris κινδύνευε να χάσει τη θέση του στην αγορά εάν δεν μπορούσαν να προμηθεύουν τρακτέρ που χρειάζονταν πολύ. Μετά από μια σύντομη συμφωνία εισαγωγής με την Bull Tractor Company, η Massey-Harris ήρθε σε συμφωνία με την Parrett Tractor Company του Σικάγο όπου η MH θα κατασκεύαζε τρακτέρ σε σχέδια PTCC και θα τα πουλούσε με το όνομα Massey-Harris στον Καναδά και στις εξαγωγικές αγορές. Μετά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο και την επακόλουθη αγροτική οικονομική ύφεση, η ζήτηση για τα τρακτέρ σχεδιασμένα από την Parrett έπεσε. Στη συνέχεια, ο Massey-Harris βγήκε στην αγορά τρακτέρ όταν αγόρασε την JI Case Plough Works και τα δικαιώματα για τα δημοφιλή τρακτέρ που παράγονται με το όνομα Case. Αυτό σε συνδυασμό με την πτώση της περιουσίας του τμήματος τρακτέρ της Ford Motor Companies, καθιέρωσε γρήγορα τη Massey-Harris ως ηγέτη της αγοράς. Το 1930 ο Massey-Harris σχεδίασε και κατασκεύασε το πρώτο τους τρακτέρ, το General Purpose. Αυτό προσέφερε χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα που ήταν απαράμιλλα από άλλα τρακτέρ εκείνη την εποχή. Στην πραγματικότητα, άλλες εταιρείες τρακτέρ δεν θα ανταποκρίνονταν σε αυτές τις προόδους για άλλα 20 χρόνια. Ωστόσο, το timing δεν ήταν με το μέρος του Massey-Harris. Η Μεγάλη Ύφεση και μια αγορά που δεν ήταν έτοιμη για τα προηγμένα χαρακτηριστικά του Γενικού Σκοπού σήμαιναν ότι αυτό το τρακτέρ απέτυχε να κερδίσει έλξη.

Η εκτίναξη του κολοσσού που κέρδισε Αμερικανούς και Ευρωπαίους

Μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο Massey επέστρεψε στην επιχείρηση παραγωγής μηχανημάτων με όρεξη. Μια νέα σειρά τρακτέρ με προεξέχον το εξαιρετικά επιτυχημένο Model 44 έφερε περισσότερο κόκκινο Massey στα αγροκτήματα στη Βόρεια Αμερική. Ο Massey ξεπέρασε σε πωλήσεις τους Oliver, Cockshutt, JI Case και Minneapolis-Moline. Η εταιρεία αναπτυσσόταν πιο γρήγορα από την Deere. Μέρος του λόγου για αυτό ήταν η καινοτομία. Στο ένα άκρο, ο Massey είχε το μεγαλύτερο τρακτέρ στην αγορά, το ντίζελ Model 55, το οποίο έκανε δήλωση στους αγρότες της Βόρειας Αμερικής. Στο άλλο άκρο, είχε ένα από τα πιο επιτυχημένα μικρά τρακτέρ στον κόσμο, το Pony, που έγινε επιτυχία στην ηπειρωτική Ευρώπη. Στην πραγματικότητα, οι πωλήσεις του Massey εκτός της Βόρειας Αμερικής ανέβαιναν και η εταιρεία ενδιαφέρθηκε πολύ να επεκτείνει τη διεθνή παρουσία της. Κάπως έτσι ξεκίνησε η εταιρεία, περνώντας από χίλια κύματα, για να φθάσει σήμερα να είναι ένας πραγματικός κολοσσός και να κερδίζει και την πρωτιά στην Ευρώπη με το MF 6S.180 όπως είδαμε.

Πολυλειτουργική ρεβέρσα

Η μοναδική ρεβέρσα MF Power Control παρέχει μια λειτουργία PowerShuttle, καθώς και μια εναλλακτική μέθοδο αλλαγής πορείας η μετάδοσης κίνησης και μια λειτουργία αποσύμπλεξης. Η απόκριση μπορεί να προσαρμοστεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις του χειριστή. Στον βασικό εξοπλισμό στις έκδοσεις Efficient, Exclusive, με το χειριστήριο Multipad χειρίζεσαι την μετάδοση κίνησης, και τα υδραυλικά.

Δοκιμασμένο κιβώτιο ταχυτήτων

Η λειτουργία SuperEco εξασφαλίζει ότι η μέγιστη ταχύτητα επιτυγχάνεται σε πολύ χαμηλές στροφές του κινητήρα, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου. (40 km/h @ 1500 σ.α.λ., 50 hm/h @ 1800 σ.α.λ., ανάλογα με τα ελαστικά). Το κιβώτιο ταχυτήτων δουλεύει σε αρμονία με το EPM, το Dyna-VT προσφέρει απεριόριστες συνεχώς μεταβαλόμενες ταχύτητες.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Έλληνας Αγρότης

www.enoplois.gr

About Author