3

Τα σχέδια βελτίωσης τρέχουν, νέο πρόγραμμα αγροτών είναι στα σκαριά και ήδη πολλοί από εσάς έχουν αποκτήσει νέο σύγχρονο αμπελουργικό τρακτέρ ή είναι σε διαδικασία να αποκτήσουν. Στην αγορά πέρα από τις ναυαρχίδες εμφανίστηκαν πολλές μικρές κινέζικες, Ινδικές και Κορεάτικες εταιρείες που υπόσχονται πολλά και ζητούν λίγα. Όταν μιλάμε για μεγάλες, αξιόπιστες και σοβαρές εταιρείες φυσικά στα αυτιά του καθενός ηχούν η John Deere, η New Holland, τα Fendt, τα Kubota, τα Carraro και πολλά άλλα Ευρωπαϊκά, Ιαπωνικά και Αμερικάνικα μηχανήματα. Και φυσικά είναι τα πρώτα που θα σκεφτούμε αφού αυτές οι εταιρείες έχουν χρόνια εμπειρίας σε κατασκευή σοβαρών μηχανημάτων με υψηλή αξιοπιστία και στιβαρή υποστήριξη για το μέλλον. Όταν μιλάμε για John Deere, New Holland, Fendt, Kubota και Antonio Carraro για δενδροκομικά/αμπελουργικά τρακτέρ, τα πολλά λόγια είναι περιττά. Μηχανήματα δοκιμασμένα επί δεκαετίες, φορτωμένα με πάρα πολλά συστήματα και δυνατότητες που παλαιότερα δεν υπήρχαν ούτε στα όνειρα μας. Παρόλα αυτά το τίμημα είναι βαρύ. Οι τιμές αυτών των μηχανήματων έχουν πάρει διαστάσεις τιμών πολύ μεγαλύτερων μηχανημάτων (τα λεγόμενα ανοιχτοχώραφα τρακτέρ). Με τιμές βάσης από 40+ χιλιάδες ευρώ και να αγγίζουν έως και τα 75+ χιλιάδες ευρώ (με πολλά έξτρα όπως μπροστά PTO, μπροστά υδραυλικά, ανάρτηση κ.α.) και πάντα μιλώντας για μηχανήματα με καμπίνα, κάτι που όλοι πλέον οι καλλιεργητές πρέπει να θέσουν σαν άμεση προτεραιότητα για την προστασία τους από τα χημικά και τις αντίξοες συνθήκες. Η τελική επιλογή φυσικά έχει να κάνει με τις οικονομικές σας δυνατότητες. Μία από τις πλέον αξιόπιστες επιλογές είναι το Fendt 700, γνωστό και ως ο θρύλος των θρύλων. Το Fendt 700 Vario βρίσκεται στο σπίτι σε αγροκτήματα και χωράφια σε όλο τον κόσμο από το 1999 και έχει αναπτυχθεί με τις προκλήσεις της γεωργίας. Από την πρώτη κιόλας γενιά, το Fendt 700 Vario ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή τρακτέρ μεταξύ των αγροτών. Το Fendt 700 Vario είναι πιστός σύντροφος σε φάρμες και με εργολάβους για περίπου 25 χρόνια. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Κάστρο Weißenstein στη Φραγκονία το 1998, και συνεχώς βελτιώνεται και εξελίσσεται με τα χρόνια, η 7η γενιά της σειράς Fendt 700 Vario είναι η καλύτερη, η πιο ευέλικτη και η ταχύτερη όλων των εποχών. Η σειρά 700 Vario της Fendt έχει πλέον φτάσει σε ένα άλλο ορόσημο: το 100.000ο Fendt 700 Vario θα βγει από τη γραμμή παραγωγής στο Marktoberdorf φέτος. Είναι ακόμη δυνατό να κορυφωθεί το πιο δημοφιλές τρακτέρ; Ναι! Το Fendt 700 Vario Gen7 είναι η κορωνίδα της σειράς: οι πιο πρόσφατες τεχνολογίες, καινοτόμες λύσεις, κάτι παραπάνω που κάνουν την καθημερινή σας εργασία τόσο πιο εύκολη και φέρνουν σημαντικά οφέλη στην απόδοση. Χάρη στα 25 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης της Fendt, δεν χρειάζεται πλέον να κάνετε χωρίς τίποτα με το Gen7. Το Gen7 είναι ένα Fendt 700 Vario κατ’ εξοχήν, το καλύτερο όλων των εποχών – ένας πραγματικός ηγέτης! Κανένας συμβιβασμός! Περισσότερη ισχύς ΚΑΙ μεγαλύτερη ικανότητα ελιγμών. Κανείς άλλος στην τάξη απόδοσης δεν μπορεί να το κάνει αυτό! Περισσότερη ιπποδύναμη σημαίνει λιγότεροι ελιγμοί ταυτόχρονα; Όχι με το Fendt 700 Vario Gen7. Χάρη στο VarioDrive με ανεξάρτητη τετρακίνηση, εφέ στροφής και συμπαγή σχεδιασμό, το Gen7 είναι πιο ευέλικτο από ποτέ. Αυτό είναι πιο αισθητό στη στροφή του κεφαλιού. Με πλάτος εργασίας 6 m, μπορείτε να στρίψετε στο ακρωτήριο με κύκλο τροχιάς 10,0 m με ένα πέρασμα, μειώνοντας έτσι το κεφαλάρι σε μόλις 18 m αντί για τα συνηθισμένα 24 m. Αυτό αντιστοιχεί σε έως και ένα κομμάτι λιγότερο ή ένα ακρωτήριο που είναι έως και 25% μικρότερο. Δεν χρειάζεται να κάνετε συμβιβασμούς στην απόδοση. Το κορυφαίο μοντέλο, το 728 Vario, έχει 303 ίππους. Επωφεληθείτε από την έως και 23% υψηλότερη απόδοση και έως και 10% υψηλότερη πυκνότητα ισχύος του Gen7 σε σύγκριση με το γνωστό 724 Gen6. Αυτό σημαίνει ότι το Gen7 τραβάει αβίαστα μεγαλύτερα εργαλεία – μια δύναμη που σας εξοπλίζει για όλες τις εργασίες στο αγρόκτημά σας. Περισσότερη ταχύτητα σημαίνει και μεγαλύτερη κατανάλωση ντίζελ; Όχι με το Fendt 700 Vario Gen7. Έχει μακράν τη χαμηλότερη κατανάλωση ντίζελ στην κατηγορία ισχύος του (241 έως 305 ίπποι) 1 και μάλιστα καταναλώνει λιγότερα καύσιμα στα 60 km/h από ορισμένους από τους ανταγωνιστές του με 50 km/h. Με το Gen7, εξοικονομείτε έως και 20.000 € σε λειτουργικά κόστη 2 (ντίζελ/AdBlue) σε σύγκριση με τον μέσο όρο όλων των τρακτέρ που έχουν δοκιμαστεί στο DLG. Ο χρόνος που εξοικονομήθηκε δεν πρέπει να παραμεληθεί. Η υψηλότερη τελική ταχύτητα σημαίνει ότι μπορείτε να εργαστείτε ακόμα πιο αποτελεσματικά. Αυτό σας επιτρέπει να ολοκληρώσετε 13 ταξίδια μεταφοράς σε μια εργάσιμη ημέρα 10 ωρών αντί για 12 – που αντιστοιχεί σε αύξηση της απόδοσης μεταφοράς έως και 8%. Περισσότερο λειτουργικό βάρος και ωφέλιμο φορτίο σημαίνει ταυτόχρονα υψηλότερη συμπίεση του εδάφους; Όχι με το Fendt 700 Vario Gen7. Παρά την απίστευτη χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου έως και 6,2 τόνων, το Gen7 προστατεύει το έδαφος καλύτερα από ποτέ. Για πρώτη φορά, το 700 Vario Gen7 μπορεί να τοποθετηθεί με ελαστικά μέγιστης διαμέτρου 2,05 μέτρα εκ του εργοστασίου.

Προστασία του εδάφους

Χάρη στο πλέον διαθέσιμο σύστημα ρύθμισης πίεσης ελαστικών VarioGrip, η περιοχή επαφής των ελαστικών μπορεί να αυξηθεί έως και 20% – γρήγορα και εύκολα. Η μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής προστατεύει το έδαφος και ταυτόχρονα αυξάνει την ελκτική δύναμη, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να καλλιεργηθεί έως και 8% περισσότερη επιφάνεια

Μείωση ντίζελ

Επιπλέον, στα 0,8 bar (αντί για το συνηθισμένο 1,8 bar), η κατανάλωση ντίζελ κατά τη διάρκεια των εργασιών πεδίου μπορεί να μειωθεί έως και 8% ανά εκτάριο. Το VarioDrive προστατεύει επίσης το έδαφος όταν στρίβετε στο χωράφι. Για παράδειγμα, χάρη στην ανεξάρτητη τετρακίνηση χωρίς στήριγμα, δεν υπάρχει ζημιά στα λιβάδια και μειώνεται η μόλυνση των ζωοτροφών.

Υψηλή ελκτική ισχύς με οικονομική κατανάλωση καυσίμου     

Από την κυκλοφορία του το 1998, το Fendt 700 Vario έχει κερδίσει πολλά βραβεία και έκτοτε είναι η γκάμα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της Fendt. Οι πελάτες σε όλο τον κόσμο βασίζονται σε αυτά τα τρακτέρ – είτε σε αροτραίες καλλιέργειες, λιβάδια, στο δρόμο ή σε εφαρμογές μπροστινού φορτωτή. Μοντέλα των προηγούμενων 700 γενεών Vario υπάρχουν σε μεσαίες και μεγάλες φάρμες καθώς και σε εργολάβους στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική, τη Νότια Αφρική και επίσης στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία. Στην έβδομη γενιά της, η νέα γκάμα με πέντε μοντέλα (Fendt 720 Vario, 722 Vario, 724 Vario, 726 Vario και Fendt 728 Vario) καταλαμβάνει το εύρος ισχύος από 203 έως 283 ίππους (147 – 206 kW) (ECE R120). Η ιδέα πρόσθετης ισχύος Fendt DynamicPerformance (DP) απελευθερώνει έως και 20 ίππους επιπλέον ισχύ στο Fendt 728 Vario DP μέσω ενός συστήματος ελέγχου που εξαρτάται από τη ζήτηση ακριβώς όταν χρειάζεται. Το κορυφαίο μοντέλο επιτυγχάνει έτσι μέγιστη απόδοση έως και 303 ίππους. Η ιδέα της πρόσθετης ισχύος δεν συνδέεται με την ταχύτητα οδήγησης ή τις ειδικές εφαρμογές pick-up και λειτουργεί καθαρά δυναμικά, ακόμη και όταν οι εργασίες PTO εκτελούνται σε στάση. Η έξυπνα ελεγχόμενη διαχείριση τετρακίνησης είναι ένα από τα πλεονεκτήματα του Fendt VarioDrive. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης εξαλείφει την ανάγκη για χειροκίνητη εναλλαγή κατά την εναλλαγή μεταξύ εργασιών πεδίου και δρόμου. Οδηγεί τον μπροστινό και τον πίσω άξονα όσο χρειάζεται και κατανέμει την ισχύ δυναμικά. Στο πεδίο, είναι διαθέσιμη η πλήρης ελκτική δύναμη και αποφεύγονται οι πιέσεις κατά την οδήγηση σε δρόμους ή στροφές. Το λεγόμενο εφέ έλξης τραβάει το μηχάνημα στην καμπύλη κατά τις στροφές. Το αποτέλεσμα: ένας ιδιαίτερα μικρός κύκλος στροφής με πλήρη ελκτική ισχύ και λιγότερη συμπίεση εδάφους. Η πρωτοποριακή φιλοσοφία χαμηλής ταχύτητας Fendt iD είναι ήδη γνωστή από τα μεγαλύτερα τρακτέρ. Όλα τα εξαρτήματα, όπως ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων, το υδραυλικό σύστημα και το σύστημα ψύξης, σχεδιάστηκαν σύμφωνα με τη λεγόμενη αρχή «υψηλής ροπής – χαμηλής ταχύτητας κινητήρα».

Καλό και άνετο στην εργασία

Η δοκιμασμένη καμπίνα Fendt VisioPlus έχει βελτιστοποιηθεί για άλλη μια φορά όσον αφορά την ασφάλεια και την άνεση. Για πρώτη φορά, το φιλτράρισμα αέρα καμπίνας μπορεί προαιρετικά να μετατραπεί εκ του εργοστασίου σε προστασία κατηγορίας 4 σύμφωνα με το πρότυπο ΕΕ EN15695. Το σύστημα προστασίας κατηγορίας 4 προστατεύει τον οδηγό από τη σκόνη, τα υγρά φυτοπροστατευτικά μέσα και τους ατμούς τους. Αυτό σημαίνει ότι το Fendt 700 Vario πληροί όλες τις απαιτήσεις για την προστασία των καλλιεργειών. Η καλή ορατότητα είναι ζωτικής σημασίας για την ακριβή εργασία. Το συνεχές πανοραμικό παράθυρο με γωνία θέασης 77° προσφέρει βέλτιστη θέαση του μπροστινού φορτωτή, ειδικά όταν εργάζεστε σε ύψος. Ένας πλαϊνός υαλοκαθαριστήρας παραθύρων στη δεξιά πλευρά διατηρεί το παράθυρο καθαρό ακόμα και σε μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες. Δύο προαιρετικές κάμερες για το μπροστινό και το πίσω μέρος διευκολύνουν τους ελιγμούς, επιτρέπουν την άμεση θέαση του εργαλείου και αυξάνουν την άνεση εργασίας. Δύο προαιρετικά φώτα εργασίας στο καπό παρέχουν τον καλύτερο δυνατό φωτισμό.

Μια νέα γενιά καθίσματος οδηγού

Για πρώτη φορά, υπάρχουν έξι διαφορετικές διαμορφώσεις καθισμάτων για το Fendt 700 Vario. Ένα νέο premium κάθισμα με διαισθητικό χειρισμό μέσω του τερματικού είναι διαθέσιμο προαιρετικά. Αυτό έχει πολλές εργονομικές και άνετες λειτουργίες. Ο οδηγός ρυθμίζει το ύψος και τη θέση του καθίσματος καθώς και τη γωνία της πλάτης του καθίσματος ηλεκτρικά μέσω ενός μοχλού στο πλάι του καθίσματος.

Ισχυρά υδραυλικά

Με χωρητικότητα αντλίας έως 220 l/min, αρθρωτός σχεδιασμός που επιτρέπει τη χρήση τυπικών ή αποδοτικών υδραυλικών συνδέσμων FFC χωρίς διαρροές και έως πέντε συνδέσεις πίσω, έως δύο εμπρός και έως τρεις συνδέσεις στο το μεσαίο είναι τα διακριτικά χαρακτηριστικά του υδραυλικού συστήματος υψηλής απόδοσης του Fendt 700 Vario.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Έλληνας Αγρότης

www.enoplois.gr

About Author